❓ Veelgestelde vragen over onze opruimdiensten

1. Wat doet CascoClean precies?
Wij zorgen voor het professioneel ontruimen van woningen, kantoren, winkels, magazijnen en bedrijfsruimtes. Dit houdt in: afvoer van inboedel, afvalscheiding, bezemschoon opleveren en indien nodig kleine afbraakwerken. Wij kopen soms ook (delen) van inboedels op.

2. Werken jullie ook voor particulieren of alleen voor bedrijven?
Wij werken zowel voor particulieren als voor bedrijven, notarissen, curatoren, overheden en aannemers.

3. Wat gebeurt er met de spullen die jullie opruimen?
Goederen worden zoveel mogelijk gesorteerd voor hergebruik, donatie of recyclage. Alleen wat écht niet bruikbaar is, wordt als afval verwerkt. We proberen altijd duurzaam te werken.

4. Kan ik zelf kiezen wat weg mag en wat moet blijven?
Zeker. We overlopen vooraf samen met u wat er mag blijven of weg moet. U behoudt altijd de controle.

5. Hoe snel kunnen jullie starten?
Heel snel. Soms nog dezelfde week. Spoedopdrachten zijn mogelijk, zeker bij faillissement, verhuis of noodsituaties.

6. Zijn jullie verzekerd voor schade of ongelukken?
Ja. Wij zijn volledig verzekerd, zowel voor personeel als voor schade aan eigendommen tijdens de uitvoering van onze diensten.

7. Is een offerte gratis en vrijblijvend?
Absoluut. Wij komen graag langs voor een inschatting en bezorgen u een duidelijke offerte zonder verplichtingen.

8. Wat kost een opruiming gemiddeld?
Dat hangt af van de grootte van het pand, de hoeveelheid materiaal en eventuele specifieke vereisten. Contacteer ons voor een richtprijs of bezoek.

9. Moet ik aanwezig zijn tijdens de opruiming?
Niet noodzakelijk. Indien gewenst, voeren wij de volledige opdracht uit zonder dat u erbij hoeft te zijn. We bezorgen foto’s voor en na.

10. Werken jullie ook buiten de gewone kantooruren?
Ja. We kunnen ’s avonds, in het weekend of op feestdagen werken – afhankelijk van de planning en het type opdracht.

11. Wat als ik twijfels heb over vertrouwelijke documenten of gevoelige inhoud?
Wij hanteren absolute discretie. Vertrouwelijke stukken worden in samenspraak verwijderd of teruggegeven. Wij kunnen ook alles correct vernietigen met attest.

12. Maken jullie ook panden klaar voor verkoop of renovatie?
Ja. We ruimen volledig op, leveren bezemschoon en kunnen indien nodig voorbereidende afbraak of stripwerken uitvoeren.

13. Kunnen jullie ook containers of transport regelen?
Zeker. Wij brengen containers mee of zorgen voor eigen transport. U hoeft niets te regelen.

14. Wat maakt jullie anders dan andere opruimers?
Onze snelheid, flexibiliteit, persoonlijke service én onze brede ervaring bij uiteenlopende klanten zoals retailketens, gemeenten en notarissen.

15. Kunnen jullie samenwerken met onze syndicus of andere partners?
Ja, wij stemmen vlot af met syndici, makelaars, familie of technici om alles efficiënt te laten verlopen.